Produkty z portfólia Klinker centrum sú dostupné vo viac ako 300 stavebninách a stavebných firmách po celom Slovensku. Spoločnosť neustále pracuje na tom, aby bola zákazníkom ešte bližšie. Pre lepšiu dostupnosť otvorila 9 vzorkovní v mestách Bratislava, Nitra, Prievidza, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Poprad, Prešov a Košice.
Klinker centrum je značka, ktorá už viac ako dve dekády skrášľuje stavby s kvalitnými produktmi typu KLINKER. Od roku 2001 prinášajú na slovenský trh lícové tehly, pásiky, dlažby a parapety od popredných európskych výrobcov.
Stavebníctvo
5-9 zamestnancov
Naša spolupráca s Klinker centrum začala s požiadavkou klienta na modernizáciu ich pôvodnej webstránky. Hlavným cieľom bolo zachytiť estetiku produktov a zdôrazniť ich kvalitu, funkčnosť a štýl. Naším cieľom bolo prezentovať široký sortiment klinkerových tehál, dlažieb a obkladov tak, aby okamžite upútali pozornosť zákazníkov. Stránka bola navrhnutá s dôrazom na prehľadnosť a užívateľskú prívetivosť, pričom sme zabezpečili jednoduchý prístup k informáciám a vizuálnu atraktivitu, ktorá posilňuje celkový dojem zo značky.
Pri tvorbe novej webstránky pre Klinker centrum sme maximalizovali možnosti filtrovania a vyhľadávania produktov, ktoré návštevníkom umožňujú ľahko nájsť ideálny produkt medzi viac ako 400 rôznymi variáciami. Používateľ si môže vybrať produkty, ktoré mu vyhovujú vizuálne aj parametrami. Stránka tiež ponúka rady, návody a blogy, čím plní edukatívny charakter. Prehľad realizácií formou kategorizovanej fotogalérie s prepojením priamo na produktové stránky umožní zákazníkom jednoduchý prechod k detailom jednotlivých výrobkov a ešte viac pomáha zákazníkom pri správnom výbere.
Webstránka www.klinker.sk realizovaná v takomto prevedení je optimálne pripravená na dosiahnutie vysokej organickej sily vo vyhľadávačoch, čím zlepšuje prirodzenú viditeľnosť značky. Okrem toho je dokonale pripravená na budúcu nadstavbu online kampaní a výkonnostného marketingu, ktorý bude realizovaný v ďalšej fáze spolupráce. Stránka spája prehľadný obsah, rozšírené možnosti vyhľadávania a edukatívne prvky s technickými aspektmi SEO, čo zabezpečuje pevný základ pre úspešné digitálne kampane a maximálnu návratnosť investícií.
V nadväznosti na tvorbu novej webstránky sme pre klienta realizovali grafický dizajn katalógu produktov, ktorý zákazníkom poskytuje prehľadnú ponuku výrobkov v listovateľnej forme. Viac ako 400 produktov sme premysleným rozložením zorganizovali do 70 strán, s dôrazom na zachovanie čitateľnosti a prehľadnosti. Ďalším krokom bolo vytvorenie flexibilného cenníka, ktorý sa dá v prípade vydania nového aktualizovaného cenníka opätovne vygenerovať priamo z aktuálnej ponuky z webstránky a vždy reflektuje aktualizované ceny a dostupnosť produktov. Tým sme dosiahli zníženie nielen časovej náročnosti príprave budúceho vydania ale aj náklady za ďalšie grafické práce. Katalóg aj cenník sme graficky zladili s vizuálnym štýlom webstránky, aby sme zabezpečili konzistentnú vizuálnu komunikáciu značky Klinker centrum. Tento prístup podporuje jednotné a silnejšie povedomie o značke pre zákazníkov, či už v online alebo offline prostredí.
Ozveme sa vám do 24 hodín
Nahláste ju nášim ITčkarom. Určite sa potešia. :) Ďakujeme
Alexander Vereš
Novozámocká 85/349
95112 Ivanka pri Nitre